dimecres, 21 de maig del 2008

Sotraga'm foll i rabent


Desitja'm,
humiteja'm,
incendia'm,
lliga'm,
explosiona'm.
Sotraga'm foll i rabent fins que el meu cony rebenti orgàsmic.


Desitja'm procaç, vehement i frenètic
amb l'instint animal que et predomina.


Humiteja'm amb les escopinades que banyaran les meves corbes
fins fer-me arribar a l’excitació extrema.


Incendia'm, plec a plec, la carn que et regalo,
doncs no friso res més que reviure els records de la innocència ja oblidada.


Lliga'm al llit de braços i cames
fins que els meus pits no tinguin més remei que esclatar en flames.


Explosiona'm i fes-me tremolar de gust les entranyes
que es soterren sota l'escorça d'aquesta pell agenèsica.


Explosiona'm,
incendia'm,
humiteja'm,
lliga'm,
desitja'm amb l’instint animal que et predomina
- procaç -
fins fer-me arribar a l’excitació extrema i,
- vehement -
amb els plecs de la meva pell agenèsica:
- frenètic -
fes-me reviure els records de l’innocència ja oblidada
sotragant-me foll i rabent fins que el meu cony rebenti orgàsmic.
I plaent.



S.F.G
29.05.07

1 comentari:

Anònim ha dit...

hi ha força, desig i seny